Subject: RE: Kollektiivse töötüli lahendamise seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus
From: "Inge Mirov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Maria-Helena Rahumets"
Date: Wed, 18 Sep 2024 12:04:58 +0300

Tere!

Edastan Eesti Ametiühingute Keskliidu vastuse.

Lugupidamisega

Inge Mirov ¦ büroo-ja koolitusjuht
Eesti Ametiühingute Keskliit
Laulupeo 24, Tallinn
+372 55656411

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, September 16, 2024 11:35 AM
To: Õiguskantsleri Kantselei <[email-masked]>; Riikliku Lepitaja 
Kantselei <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; 
[email-masked]
Subject: Kollektiivse töötüli lahendamise seaduse muutmise ja sellega 
seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Kollektiivse töötüli lahendamise seaduse muutmise ja sellega 
seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 16.09.2024

Registreerimise number: 2-2/2324-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee